Bakerstreet ontwikkelde een tweetal versconcepten voor Boon’s Markt
Centraal bij de Boon’s Markt staat de extra versbeleving. Bakerstreet heeft Boon’s Markt in de periode 2019-2021 ondersteund bij het ontwikkelen, operationaliseren en uitrollen van een tweetal versconcepten: Boon’s koffiecorner en Boon’s pizza.

Boon’s koffiecorner en Boon’s pizza
Boon’s Markt is onderdeel van Boon Food Group en is een vooruitstrevende supermarktformule met focus op vers beleving. Bij de concepten Boon’s koffiecorner en Boon’s pizza konden gasten terecht voor een heerlijke kop koffie, vers belegde broodjes, verse smoothies, zoet, hartig, softijs en plaatpizza. Voor het ontwikkelen en operationaliseren van deze concepten was de opdracht om gebruik te maken van de bestaande ingrediënten uit de winkel om retail en foodservice slim te combineren en verspilling te minimaliseren.
De toegevoegde waarde van Bakerstreet
Binnen slechts vier maanden heeft Bakerstreet Boon’s koffiecorner en Boon’s pizza volledig ontwikkeld en uitgerold bestaande uit:
-
Conceptontwikkeling
-
Bouw advies en ondersteuning
-
Advies in lay-out, routing en apparatuur
-
Menu engineering met bestaande winkelingrediënten
-
Marketing support
-
Operationaliseren en vastleggen in documentatie zoals handleidingen, stap-voor-stap productbereiding, schoonmaaklijsten, borging van producten, mise-en-place lijsten.
-
Fieldcoach ondersteuning: het trainen en begeleiden van het team vóór de opening, het begeleiden van de opstartfase en daarna 2 wekelijkse meewerkbezoeken bezoeken om de operationele en commerciële performance op peil te houden en verder te optimaliseren.